min storebror

Han är världens bästa och snällaste (jag vet att han läser bloggen). Och rätt rolig också. Som sagt så fikade jag ju med honom igår, och såhär lät det när han skulle beställa;
Carl; -Hej, har ni chai-lattte?
Kafébiträdet - Ja, det har vi!
Carl - Okej, bra! Då tar jag en blåbärsmilkshake!



Ehh, okej tard!

Jag fick ett jättefint halsband av honom och hans flickvän i försenad födelsedagspresent nu när jag var hemma. Tyvärr kan jag inte visa hur det ser ut, då jag inte kan ladda in fler bilder på datorn pga platsbrist. Detta innebär att jag måste köpa en externa hårddisk, ÅNGEST! Jag vill inte lägga pengar på en sådan tråksak just nu.

Det var det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0