nyköp

Okej, jag har shoppat lite fler saker på senaste tiden som jag kan visa. Men innan ni kommenterar; nu är det köpstop BIG time på mig!

Denna finfina klänningen är fin som den är, men passar både under skinnjacka och jeansjacka. SMASHING helt enkelt, ett kap.

Och eftersom att min dator inte vill samarbeta med mig får ni bilden åt fel håll, ni får helt enkelt vrida på huvudet.

En annan sak som har kommit väl till pass under mina bakfulla dagar denna vecka är detta lilla paket.

Det innehåller; en ögongelémask, c-vitaminpulver och energiplåster (typ som nikotinplåster fast med energi?).
En kul grej, sen kan det ju diskuteras om innehållet hjälpte, vilket jag tvivlar på.

Oops, nu måste jag ta min antibiotika som jag skulle tagit kl 20 egentligen. Imorgon är sista dagen, så skönt!
Imorgon ska jag på fotvård så förhoppningsvis blir det även sista dagen med kryckor, även om jag kommer blir tvungen att gå med en krycka i några dagar.


Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Sofia din bästis

Hej älskling! Jag har liknande färg på mina naglar nu... ! Sött. Pusss

2009-04-25 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0