sunday

Idag har jag haft en sjukt skön dag. Jag har bara legat i sängen och degat i myskläder och samlat mina tankar. Igår kände jag mig verkligen helt lost, nu är jag mer säker. Det känns bra. Jag håller på att planera upp veckan och vad jag bör hinna med innan jag åker till Åre på onsdag eftermiddag. Det är mest tråkiga saker, men jag vet att det kommer kännas så skönt när det är gjort. Då kan jag bara koppla av och släppa allt över påsk.

Sådärja, en lite konstig bloggvecka. Men så har jag känt mig lite konstig också, men c'est la vie! Eller hur Julia?

Puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad kul att du också ska till Åre :D

Ses där:)

kram

2009-04-06 @ 13:58:54
Postat av: din kusin J ;)

c`est la vie!

2009-04-06 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0