these words

Oj oj, mycket som händer just nu.
Nicole har tagit upp kontakten med två av sina bröder som hon inte har träffat på över 20 år (!).
Cicci är gravid!
Jag klarade min socialpsykologitenta!:)
Och sist men absolut inte minst; Emelie är tillbaka! Välkommen tillbaka till verkligheten goding!


Nu ska jag möta upp Cornelia om en stund och gå en sväng på stan med henne. Kanske eventuellt att vi tar och firar mitt tentaresultat med ett glas vin någonstans, och med godis från Tokiga Ture.
Det ser ut att kunna bli en bra eftermiddag/kväll.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tokiga ture? Haha!



Grattis till tentaresultatet!! Fan vad grymma vi är :D

2009-04-16 @ 18:19:04
URL: http://prickigastrumpor.blogg.se/
Postat av: jojo

haha, ja jag vet! godisaffären heter så XD puss

2009-04-16 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0