tillåt mig att klaga lite...

När detta inlägget är slut kommer förhoppningsvis allt kännas bra mycket bättre hoppas jag.

Jag är på skitdåligt humör. Vilket är jättedumt med tanke på att det är strålande väder, jag har ätit godis och glass och jag ska gå ut med bästa Cornelia och Jessica ikväll. Men problemet stavas PMS. Och de som vet hur jag blir, vet också att man bör passa sig för mig under denna period. Jag förvandlas till ett monster under sisådär två dagar och går runt och är sur på allt och alla, inte alls kul, men det är som om jag inte kan göra något åt saken. Jag kan inte kontrollera mig själv. Fan jävla mens.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Emelie

Meeen. Ett glas vin så ska du se att det ordnar upp sig ; ) Som sagt, det är ju stråålande väder ute! Hoppas det är fint med dig annars, snart följer jag med ut igen ; ) Sköt om dig,puss.

2009-04-04 @ 17:05:22
URL: http://pussohkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0