underbara dag

Dagarna i Stockholm hos farmor och farfar var mysiga och avkopplande, även om jag var med om några mindre missöden som te.x att farfar körde ut i fel fil, alltså i samma som mötande. Det var mindre kul, jag trodde att vi skulle dö.

Dagen idag har varit helt fantastisk! Efter föreläsningen satt jag ute med Katta och solade i två timmar, asgött!
Jag har även blivit med spotify idag, tre år efter alla andra?
Och ikväll ska jag och Cornelia gå ut och kröka lite. Antagligen blir det Sjösjukan, eftersom att både Katta och Lasse jobbar ikväll.

DET ÄR VÅÅÅÅÅÅR!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: carl

VAD FAN! HAR DU LÖKAT UR? DU HAR JU INTE SKRIVIT NÅT PÅ FLERA DAGAR! SKÄRP TE DIG!

2009-04-03 @ 18:29:08
Postat av: jojo

Wtf? läser du min blogg??:O

2009-04-03 @ 18:55:50
Postat av: carlos

det kan du fethaja.

2009-04-05 @ 23:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0