emelie

Jag har hängt med Emelie i princip hela dagen, vi har; kostat på oss lyxshopping i form av solglasögon (Emelie var inne på banken och sålde fonder två gånger inom loppet av en halvtimma), kommit på att det är ingen idé att ångra saker eller att göra saker som man inte vill eller har lust med (tex träna och äta nyttigt), ätit lunch, druckit smoothie i solen, ätit middag, ätit godis, druckit vin och kollat på Armageddon.
Det var nog lika bra att vi köpte de där solglasögonen, för vem vet; imorgon kanske vi dör?

Nu tänker jag lägga upp bilder på oss i våra nya glasögon, även om Emelie inte vill. Hon tycker nämligen att mina är snyggare. I alla fall när de är brevid varandra.


Imorgon, eller ja idag faktiskt flyttar jag!!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0