helt fantastiskt underbart

Tuborg på glasMalin var på Bistro, hon tycker om migConny i sin säng i KöpenhamnVi satt på altanen på vandrarhemmet å chilladeConny chillade oxåConny gjorde konsterJag drack  öloch åt pizzaVi köpte en box roséJag var nöjd, snacka om kap!Jag såg ut som 5 årfinaste Connybättre än såhär blir det inteConny och the cali surfer guyConny hade med sig plastmuggar hemifrån, alla tyckte att det var asroligtViJag och Matt/Seth Rogan/Jordin Sparks. Kärt barn har många namnConny tror att hon gömmer sig bakom sin handOch once again, bortamatch månntro?Del av vår gatadagen efter fascinerades Conny av sin ölsåhär fräsch ser jag ut råbakis, med tre dagars gammalt smink och trött som fan. Så vet ni!sen åkte jag och hälsade på farmor å farfarvi hälsade på farfars syster och pappas kusin. De bor i ett 1600talshus. Coolt tycker jagsen åkte jag till Zurich. Min fina moster, jag och hennes man drack rosé första kvällenvi myste i soffanMagnus, ebbas manGrossmunster, Zurich's mest sevärdhetjag på sightseeingbussså gulligt!
Sen var det slut!
Detta är ungefär vad jag har haft för mig den senaste veckan. Plus två stop i Göteborg och två på Kastrup.
Puss

Kommentarer
Postat av: cornelius

Ååååååååååååååh! Längtar tillbakaa!

Vad ska jag göra utan dig i höst!? Men jag tackar ja till inflyttningsfesten iallafall! Me miss my beauty, ha det så kul ikväll - festa HÅRT!

lovelovelove

2009-08-07 @ 16:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0