att leva i nuet

Är något jag har väldigt svårt för just nu. Jag längtar så otroligt mycket till nästa vecka då jag (förhoppningsvis) kan släppa skolan för ett tag och åka hem.

Idag har jag;
  • pratat i telefon en hel del, både med trevliga och otrevliga människor.
  • gått på stan med Emelie och handlat första julklappen.
  • sett den första snön lägga sig på marken.
  • hållt på att somna under en föreläsning, inte för att den var tråkig utan för att jag var sjukt trött.
  • blivit bjuden på skumtomtar av en lärare i skolan.
  • blivit nedringd och mailad av folk som vill hyra min lägenhet (la ut en annons på blocket igårkväll).
  • träffat en snygg kille.
  • ätit middag på donken.
  • haft lite ångest för att jag bör plugga mer än vad jag gör, mycket mer.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0