hearts of gold

Okej jag var kanske lite väl bitter förut. Nu ligger jag under täcket i sängen och det är faktiskt ganska mysigt att det snöar, men nu är jag ju som sagt inomhus. Nöjd över att jag inte är ute ikväll, nöjd över att jag inte kommer vara bakis imorgon.

Idag har jag;
  • varit i skolan från 9-16.30. Lång dag alltså!
  • fått finaste julklappen av Katta, guldhjärtanörhängen.
  • ätit middag och druckit öl på studentpuben med Katta & Anna.
  • lekt telefonist. Sjukt många som har ringt på lägenheten idag. Så nu håller vi tummarna för att jag får den uthyrd på fredag!
  • Snackat med Conny och planerat helgen.
  • Fått mail av två fransmän som vill dela lägenhet med mig i Spanien. What to do?

Nu ska jag snart sova. Är det bara jag som tror att det är ett skämt varje morgon när väckarklockan ringer? Sjukt trött är jag i alla fall, ständigt nu förtiden. Beror det på mörkret tro? Imorgon får jag i alla fall sova till typ tio, det blir gött!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0