limits are for losers

När jag och Cornelia umgås har vi en förmåga att alltid gå all in, det spelar liksom ingen roll vad vi gör. Ska det va så ska det va. Därför kan ni ju tänka er att det blev rätt så hårt igår, först vin hemma hos mig, sen korridorsfest och efteråt en sväng på kåren toppat med en efterfest med en ensam stackars grabb.

Funderingar som jag har såhär dagen efter är följande;
  • Hur kom det sig att jag fick dricksglas med mintu igår när jag beställde shots? Här snackar vi alltså ungefär tre gånger så stora som normala shotglas.
  • Varför stod jag och kramades med Gustav utanför kåren?
  • Och hur i helvete tänkte jag å Conny när vi drog med den här grabben hem till mig?! Inte alls förmodligen.


Förresten, jag har fått min iphone nu. Är nöjd.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0