slö

Idag har jag rört mig ungefär tio meter på hela dagen. Jag är fortfarande svinsbakis. Och på tal om svin, pratade precis med min pappa (som är tandläkare och därför kan en del om medicinska grejer) om svinisvaccin. Jag frågade om han tyckte att jag skulle vaccinera mig, och berättade att jag nog inte tänkt göra det. När han la fram det såhär "ja det är nog ingen höjdare att ligga i respirator på ett spanskt sjukhus helt ensam och inte riktigt kunna kommunicera" blev det dock lite klarare. Jag ska vaccinera mig. Punkt. Annika; jobbar du imorgon? I så fall kommer jag förbi och tar den där jäkla sprutan.



En bild till på Conny och mig från igår, bara för att.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0