so far so good

Bra förmiddag idag. Kommer få en efterlängtad iphone om ca två veckor. Jag ringde upp Telenor och lyckades snacka mig till en finfin telefon istället för en tråkig gubbmobil, great success!
Och så kommer jag få Erasmusstipendiet i slutet på nästa vecka. Tio lakan, catching! Med tanke på den djupa ekonomiska kris jag befann mig igår känns det nu overkligt bra. Den krisen gick dock över på ett litet kick genom överföring från sparkontot. Jag bör nog dock ha liiite bättre koll på min ekonomi. Hur faan lyckas man ligga 171 kr back den 2.e?!

Resten av dagen kommer jag tillbringa inlåst i min lägenhet, tillsammans med min hemtenta som handlar om utvärdering i socialt arbete. Tjoho!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0