they say she needs to slow down

Jag tror att Conny har dåligt inflytande på mig. På riktigt. Halv sex imorse kom jag hem full som en kastrull, och då stänger kåren vid två. Jävla knepigt. Detta har inte hänt den senaste tiden när Cornelia har varit borta kan jag ju säga.

Anyways, det hela började hemma hos mig där vi var ett skönt gäng som förade. Efter det blev det kåren och efter det ett secret place.
Å så lite bilder på skönt folk som var hos mig.



Idag känns det ungefär som att jag fått en mindre slägga i huvudet, och jag mår väl som jag förtjänar (slitet uttryck men inget kan nog beskriva min känsla mer träffande just nu). Fy satan vad dåligt jag mår helt enkelt.

Conny å Jojo, bäst på fäst.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0