what did you say?

Ni känner säkert till frustrationen när man har en låt i huvudet och man för allt i världen inte kan komma på vad den heter. Då vet ni också hur det känns när man äntligen kommer på titeln och två dagar senare sitter där sjukt rastlös då man tjatat ut samma låt. Typiskt det där. Aldrig ska man få vara nöjd.

Andra saker jag inte är sådär supernöjd över at the moment;
  • Jag hittar inte min adventsstjärna. Vart kan den vara liksom? Så jävla stor lägenhet har jag faktiskt inte, vilket innebär att den inte kan vara på så många ställen. Men jag har letat ÖVERALLT. Suck. Så nu hänger det en liten julgranskula i tovad ull och ser löjlig ut i mitt fönster istället, man ser den knappt.
  • Idag ringde en snubbe från Telenor och sa att jag skulle få en ny mobil om jag teckande abonnemang hos dom. Visst sa jag. När jag kom hem kollade jag upp vad det var för telefon. Och den var skitful tyvärr. Så imorgon blir det till att ringa och be om en annan.
  • En av mina taklampor är död. Måste be hyresvärden fixa det snarast eftersom att jag inte pallar göra det själv.
  • Min dator börjar bete sig märkligt, antagligen pga överbelastning. Som vissa av er kanske känner till så skaffade jag en extern hårddisk i våras, som tyvärr inte gick ihop med datorn alls. Men nu har jag alltså plockat fram den igen och jag blir lika frustrerad varje gång det inte funkar att installera den.

Sådärja, skönt att avreagera sig lite innan jag ska sova.
Godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0