xmas

julen började för min del på Liseberg!det fanns renar. Jag ville åka ren, det ville inte Jessica. Hon fick bestämma, men mest för att renarna hade rast när vi gick förbi.här är Jessica, hon är förövrigt otroligt vacker.en suddig, men fin godisbutik.vikejsaren utan kläder (och utan snopp!)!fint utanför Liseberg!sen åkte vi till Stockholm. Farmor & farfars grannar hade någon slags battle om vem som hade mest julpynt på sitt hus. Detta är första huset.hus nr 2.granen.min fräcka lillebrorvärldens snyggaste fasterjuldagschampagne hos faster.lillasyster å jag hade snöbollskrigå så gjorde vi en otoligt tjusig snölyktahämtade hem världens bästa kusiner på Landvetter.kanske världens sötaste unge, aka min kusin.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

fina tjejerna <3

2009-12-31 @ 09:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0