dagens to-do

  • Få cykeln ordentligt fixad! (När jag fick tillbaks den var ju växeln paj och den gick inte att låsa)
  • Handla semmeltillbehör till imorgon, semledagen baby! (Har ni inget för er; kom till mig vid fyra och semlefika)
  • Skriv en dikt. No comments.
  • Läxhjälpen.
  • TENTAPLUGGA!


Hmm, konstigt att tentaplugga hamnar längst ner på listan. Och konstigt att jag sitter här och bloggar istället för att gör det jag borde nämligen; plugga!
Idag ska jag INTE ta med mig mobilen till läxhjälpen, you know why!

Ute är det regnslask och blåsigt skitväder, men jag är inte den som är den.
Ha en fin dag! Puss

Btw, min kamera är helknasig. Både blixten och skärmen har lagt av, därav bristen på bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0