freeeedag

Idag hade jag seminarium, det gick sådär. Eller det gick väl bra, men kunde ha gått bättre. För det första kom jag ovetandes på fel tid. Och för det andra hade tydligen bara hälften av mina anteckningar sparats, så det är väl ingen överdrift när jag säger att jag blev tvungen att improvisera. Men men, shit happens. And then you die.
För första gången på länge känner jag mig glad över att det är fredag idag. Brukar annars ha lite ångest över helgerna- så mycket tid och vad ska man hitta på?
Ikväll ska jag i alla fall på tacosmiddag hemma hos Katta, det ska bli jättemysigt! Vi är ju lite galna sådär så det lär bli bra.
Annars känner jag att jag har åstadkommit mycket vettigt denna veckan- credd till mig! Kanske just därför som jag känner att det är skönt med fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0