I love easy line

Idag har varit en helt fantastisk dag. Det mest fantastiska hände på kvällen. Ni som läser min blogg känner säkert till att jag tycker att det är svintråkigt att träna. Ikväll hade jag i alla fall bestämt mig för att ge easy line (cirkelträning) en chans, och fy fan vad kul det var! Det passade verkligen mig skitbra:). Så nu är jag skitnöjd. När jag kom hem från gymet belönade jag mig själv  med en dusch med det nya shampot och balsamet på bilden nedan.

Flaskorna ser rätt tråkiga ut, men fy fasen vad bra de är! Märket heter mop (modern organic products) och jag valde lemongrass. Mitt  hår har aldrig mått bättre! Eller i alla fall inte på väldigt länge.
Sedan - alltså efter duschen, fixade jag den godaste middagen jag ätit på länge - räkwrap med avokado, gula pärltomater, minimozzarella, creme fraiche och citronpeppar muuuuuums! Så sjukt jävla gott! Och kan ni tänka er, jag blev helt överlycklig förut när jag var på Maxi och de sålde färska smögenräkor! Sen kan man ju diskutera huruvida de var färska och från Smögen, men nu ska vi inte vara sånna tycker jag. De var svingoda i alla fall!

Nu är jag så trött och lycklig så jag skulle kunna somna på studs!

Take care, puss o kram!

/Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0