jag längtar till...

  • När min mormor kommer och hälsar på mig. Vi ska gå på restauranger, fika och bara umgås i tre dagar. Lovely!
  • Min födelsedag och kalas med Hollywood-tema.
  • Åre på påsk med Sara.
  • SOMMAREN! Glass, uteserveringar, sol. Saker jag skulle vilja göra i sommar är följande; åka till New York, åka på lyxsemester med Sofia (Mexico eller Jamaica?), åka på roadtrip i Europa med Cornelia (och kanske eventuellt jobba nånstans på vägen).
  • Spanien 2010.


Jag märker att jag vill göra en hel del saker som kräver en bra ekonomi. Det är ett problem som jag har klurat på länge, och inte riktigt kommit fram till någon bra lösning på ännu. Antingen får jag börja jobba nu och spara allt jag får ihop, dra ner på onödiga utgifter osv. Eller så får jag jobba typ halva sommaren och resa halva. Jag har ju trots allt ingen skola i juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0