klassfest och 80tal

Sjukt dålig uppslutning på klassfesten igår, ca tio pers var vi. I klassen går ungefär 90 pers. Så jääävla tråkiga torrbollar som inte kom! Kändes likadant som på nollningen, då det också var jättelite folk med på allt. Men men, what to do! Jag kände mig i alla fall hänging i stort sett hela dagen igår så åkte hem vid åttatiden och kollade melodifestivalen och käkade chips och choklad istället för att parta, mycket bättre!
Så Jessica; nu kan du vara stolt över mig! Jag spenderade inga pengar i fredags (med tanke på att vi bara var hemma hos mig och drack det som jag redan hade, man tager vad man haver liksom) och igår drack jag inte en endaste droppe alkohol. Duktigt va?!;-)

Idag är planerna att studera en stund, tvätta och ikväll blir det bio med läxhjälpstjejerna; MAMMUT! Det ska bli mysigt.

Dagens fina är denna råsnygga väska som jag fick i julklapp av min morfar. Från Zara kommer den och finns endast i ett ex typ.


Ha en fin söndag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu blir jag stolt! Haha :D Duktig flicka ^^

2009-02-08 @ 14:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0