make a wish

Eftersom att det var längesen ni fick se min önskelista så lägger jag ut den nu, och med tanke på att jag fyller år om en månad (HINT HINT).

Jojos önskelista
o    Alla Tricia Guild-böcker(förutom inred med blommor)
o    Rosa eller lila My secrets bok – Ordning & Reda
o    Boken Influence – Mary-Kate&Ashley Olsen
o    Högtalare till iphone
o    En ring eller halsband från Bjorg
o    Jeansshorts
o    Kenzo amour
o    Nya skidkläder
o    Iphone
o    Svart kofta
o    Rosa Oililysjal
o    Leopardmönstrad sjal
o    Zebramönstrad sjal
o    Prenumeration på typ glamour eller vogue


Och här är mer långsiktiga grejer som jag vill ha i mitt framtida hem;
o    Kristallkrona
o    Byrå
o    Bestick från Indiska
o    Fåtölj
o    Liten soffa eller divan
o    Rund säng
o    Ittala vinglas
o    Ngt från Svenskt Tenn, Designers Guild och Missoni Home
o    Glassmaskin



Så ligger det till just nu...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0