Orlando

Pappa ringde och väckte mig för en stund sedan. Han och delar av familjen sitter på Landvetter och väntar. De ska de åka till Florida. I en vecka. Jag är inte alls bitter. Eller jo, det är jag. Så jävla bitter. Mitt favoritland och de frågar inte ens om jag vill följa med, dålig stil. Nu kommer jag vara sur hela dagen. Nää, jag är glad för deras skull. Eller inte...

Nog om det, to cheer me up lägger jag upp en dagens sak och tänker på allt fint jag har. Idag blir det dessa fina muggarna som min kompis Sara Berner har deisgnat i samarbete med Faktum för Designtorget.






Nu ska jag äta frukost; hönökaka med kantarellgegga och vanilhyoghurt med äpple.

Ha en fin fredag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0