round, round baby round round

Saker som snurrar i min skalle för tillfället;
  • Jag vill köpa en sak på Lagerhaus för typ tio kronor. Tror att jag ska göra det lite senare.
  • Varför kan inte filmen jag håller på att ladda ner blir klar nån gång?!
  • Jag måste lägga upp en pluggplan inför tentan och sedan för vanligt vardagsplugg.
  • Fixa sommarjobb, med Cornelia förhoppningsvis i Frankrike.
  • Jag måste plugga idag, skriva klart barnobservationen+göra seminarieuppgift.
  • Ska jag lägga till Warnhammar som mellannamn?
  • Ta tag i spanskan, det verkar inte finnas ngn gratis kurs i spanska här, så jag får helt enkelt disciplinera mig själv.
  • Jag borde städa.


Så nu vet ni ungefär vad jag tänker på just nu, dvs allt möjligt!

Puss

Kommentarer
Postat av: din kära kusin J

LÄGG TILL WARNHAMMAR SOM NAMN!!!

2009-02-26 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0