slut på kontot!

Hur i helvete gick detta till?! Det är den 4.e februari och jag har ca hundra spänn på kontot. Hundra spänn?! Hur i helskotta ska jag klara mig på det en månad? Okej, Sofia är skyldig mig fyrahundra och Carl tvåhundra men ändå. Då har jag alltså sjuhundra. Och så kostar naglarna 370 nästa gång, vilket är om typ två veckor. Och så har jag en räkning på en julklapp som ligger och stirrar elakt på mig, den är på tvåhundra. Detta innebär att när den och naglarna är betalda har jag 130 kronor att leva på resten av månaden. Kul! Jättekul verkligen...
This makes me depressed, jag kommer svälta ihjäl. Nämnde jag att jag ska gå ut tre gånger denna veckan också?

Kommentarer
Postat av: Jessie

Kan du inte bara prioritera andra saker? Är naglarna så viktiga att fixa igen, och tre ggr ska väl inte vara nödvändigt att gå ut när du har begränsat med pengar? Lilla gumman =/

2009-02-04 @ 14:55:40
Postat av: Emelie

Det är mycket roligare att koka nudlar när man har fransk manekyerade naglar ;) Man känner sig i alla fall finare i affären när man är och köper dom.. Haha, det är snart 25:e igen ;) kraam.

2009-02-04 @ 19:45:46
URL: http://pussohkram.blogg.se/
Postat av: Anonym

Brukar folket uppmuntra dig till sånt här?

2009-02-04 @ 23:10:11
Postat av: johanna

om det är någon som brukar uppmuntra mig till "sånt här" är det väl jag själv. jag gör de val jag gör, och jag gör de medvetet...

2009-02-05 @ 01:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0