tenta och världens bästa morfar

Kom hem från psykologitentan för en stund sedan och det kändes bra. Det kändes liksom lugnt genom i stort sätt hela tentan, förutom några små mindre panikattacker.
Fick även en kommentar av en tentavakt när hon kollade mitt leg; Va?! Så  ung och skriver redan?
Haha, lite kul var det allt. :-)

När jag kom hem skickade jag ett sms till min morfar (han är high-tech) och skrev att tentan är över och att det kändes bra. Han svarade; "Bra, heja dig! Köp dig nu något gott till ikväll. En liten oxfilé och chips och skicka fakturan till mig."
Han är allt bra snäll min fina morfar.

Nu ska jag antingen sova eller kolla på film, är rätt trött.

Så, no more tentasnack på ett tag. Skönt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0