tjafs

Den senaste tiden har det varit många deppiga inlägg på min blogg, vilket i och för sig har sina skäl. Jag har blivit av med min mobil och varit sjuk. Men nu tänker jag inte deppa mer över detta! Jag har tänkt mycket de senaste dagarna på allt möjligt, då jag mest har legat stilla i sängen och tanken på att gå ut i köket har känts ansträngande och jobbig. Det jag har tänkt på är; fy faan vad bra jag har det ändå! Jag bor i Sverige och har en familj och vänner som bryr sig om mig och tänker på mig. Jag har allt jag behöver, och är för det mesta frisk (det är faktiskt VÄLDIGT sällan som jag är sjuk) och ändå kan jag inte vara nöjd. Gapar hela tiden efter mer, fast jag klarar mig gott och väl. Fy skäms! Nu får det räcka med självömkan och ha-begär för ett tag.
Nu ska jag nog gå ut för första gången sen i onsdags.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0