underbara måndag

Jag tar tillbaka det jag skrev för något inlägg sedan om att jag ska sluta klaga. Jag menar, liiite måste man väl ändå få klaga? Det tänker jag i alla fall göra nu. Mitt cykellås går inte upp. Jag har testat med allt; låsspray, eld och haft cykeln inomhus för att få den att tina upp. Men ingenting verkar funka. Det jobbiga är att jag är rätt så beroende av min cykel. Jag skulle kunna promenera mer än vad jag gör absolut, men nånstans i bakhuvudet tror jag ändå att tanken på såret under foten alltid gnager och att jag därför undviker att gå på den i stor utsträckning. Detta är som ni säkert förstår ett dubbelmoraliskt dilemma för mig. Och desto mer jag tänker på det, desto jobbigare blir det eftersom att jag inte kommer fram till någon lösning.

Förövrigt är jag så godissugen att jag håller på att dö för tillfället. Ska nog ta en sväng till Ekelunds och köpa mig något gott snart.

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0