wedding and jelly rasberries

I lördags var jag på min mosters bröllop. Så fantastiskt fint! Min moster var strålande vacker och hela bröllopet var so ett sagolikt vinterbröllop. Perfect helt enkelt. Det hela höll på i över tolv timmar (vigsel, middag och fest inräknat), maten var otroligt god (synd bara att jag inte kunde äta så mycket med tanke på min tighta klänning) och festem var sjukt rolig. Jag dansade en hel del med min storebror, han went crazy på dansgolvet! Jag skulle kunna skriva en hel del omm bröllopet, men nu får det räcka.
På denna suddiga bild är det Carl in action och en bit av hans fina flickvän.

Igårkväll åkte jag tillbaka hem (läs till Kalmar) och åt geléhallon till middag som jag fick i försenad födelsedags/inflyttningspresent av Lotta. Idag struntade jag i föreläsningen, kände att jag ändå inte skulle ha gjort någon nytta där. eftersom att jag var trött som en kamel. Annars har dagen ägnats åt matinköp, läxhjälp och umgäng med Cornelia. Vi har varit duktiga och mailat några stycken mupps angående fruktplockarsommarjobb i Frankrike. Det kommer bli så himla kul!
Wiiie!

Veckan är ganska späckad som det ser ut nu, och jag njuter i fulla drag.


Dagens fina sak är denna.

Knallrosa ögonskugga från Lars Wallin, som det kommer gå åt mycket av på 80-talsfesten på lördag. Själva ögonskuggan har jag inte använt jättemycket, det jag gillar mest är förpackningen; hur fin är den inte?


Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

kul att brölloppet var så bra! =)

du måste nästan lägga upp en bild på guldklänningen, den är ju så fin ;) puss

2009-02-02 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0