what a wonderful world!

Idag är det tordag. När jag var mindre tyckte jag att torsdag var den värsta dagen på hela veckan. Vi har tråkiga ämnen i skolan och fick äcklig lunch (soppa). Nu för tiden måste jag säga att jag gillar torsdagar!:)
Idag te.x på morgonkvisten så tog jag en snabb och mycket målmedveten shoppingrunda med mig själv.
Detta köpte jag.
En skitsnygg trenchcoat på H&M. Den sitter hur bra som helst och i och med modellen så ser det lite ut som en klänning också. Ett kap helt enkelt.

Nu kanske ni tänker; "men har hon verkligen råd med detta?" Och ja, det har jag faktiskt. Jag menar, jag har övertrasserat budgeten en aning för denna veckan. MEN man får ju inte vara dum! Min tanke är att jag ska önska mig den i födelsedagspresent med tanke på att jag fyller år om två veckor. Så det så! Dessutom hade jag 100 kronor tillgodo på H&M. Bra va?
Lite annat kraffs som jag oxå köpte är detta;

En vit ögonpenna, ett rött läppstift, ett råsnyggt armband och ett diadem med en svart rosett. Allt från H&M förutom diademet som är från Gina Tricot.

Annars har jag ägnat dagen åt tentaplugg på bibblan med mina härliga klasskompisar. Är inte det minsta nervös inför tentan imorgon, men det kommer väl.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0