det går bra nu, faan va bra det går!

Jag har fått en egen lägenhet idag! Tjoho, den är så jävla bra. Jag är så jävla bra. Och så jävla glad. Jag var tvungen att fira med lite shopping, sa till mig själv att jag fick köpa MAX ett plagg på Gina Tricot. Jag kom ut med  fem stycken. Men den randiga skjortan och den blå blusen kostade endast 49 kr styck, så jag anser att de två tillsammans inte ens är ett plagg.
Annars då? Jo, jag har bokat flygresa till min moster i Zurich till nästa helg. På fredag åker jag till Köpenhamn med världens bästa Conny, det lär bli helt gaaaalet, vi åker tåg dit och ska tydligen bo på världens sunkigaste vandrarhem Vi kommer tillbaka till Kalmar på söndag. På måndag åker jag till farmor&farfar i Stockholm. Sen åker jag därifrån till Göteborg på torsdagen och på fredag vidare därifrån till Zurich. När jag kommer tillbaka därifrån ska jag till Kalmar fort som attan för att flyttpacka och flyttstäda mitt rum. Sedan flyttar jag!:) Märks det hur nöjd jag är?
När jag är klar med flyttandet ska jag till Gotland med mormor några dagar. Sedan tillbaka till Kalmar för att tentaplugga och skriva tenta. Sedan tillbaka hem till Göteborg för att fira en massa födelsedagar och sen tillbaka till Kalmar igen för hösten. Det är mycket nu, men det går bra nu!




De två sista bilderna vägrar att vända på sig.




Sen att jag har skämt ut mig nåt så in i helvete inför min drömkille är en helt annan historia.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0