när långa nätter inte gör som man vill

Just nu känner jag mig väldigt ensam, och väldigt väldigt liten. Egentligen hade jag helst suttit på en klippa med ett glas vin och en cigg och njutit av den svala sommarnatten. Varför gör hon inte det då kanske ni undrar?
Jo, för att jag vill dela det med någon. Och denna någon finns inte i mitt liv för tillfället. Därför att alla mina vänner jobbar, antingen i natt eller tidigt imorgon. Eller så befinner de sig på fel sida av landet eller i helt fel land.
Imorgon åker jag i alla fall till Malmö för att hälsa på kusin Maja. Hon bor i Malmö, men jobbar och pluggar i Köpenhamn. Så jag gissar att vi kommer hänga en del i Köpenhamn också, det ska bli sjukt mysigt. Maja är nämligen en sjukt mysig tjej ska ni veta.

Jag är fruktansvärt trött på folk som säger en sak och menar en annan. Folk som säger att de ska göra en sak som de egentligen inte alls tänker göra. Fy fan vad trött jag är på sån't. Tänker du inte göra det, så säg inte att du tänker göra det. Make it simple, stupid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0