on and on

Gårkvällens roligaste kommentar stod jag nog själv för. Jag och Nicole satt på Bistro när två killar (män) kom och satte sig med oss. Först tyckte vi att det var jobbigt och trodde att de skulle vara två dräggiga typer, men vad fel vi hade! Och vad skönt det är ibland. Efter ett tag börjar killen som sitter brevid mig att prata om sina dåliga egenskaper, han säger; - Jag har tre dåliga egenskaper, jag är tillbakadragen, blyg och ful. Och då säger jag;- Men du verkar inte vara varken tillbakadragen eller blyg! Ni skulle sett Nicoles face, hon höll på att dö av skratt.
De här typerna ska vi träffa ikväll igen, fast på Byttan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAHAHAH!! Klockrent johanna! XD

2009-07-09 @ 12:08:34
Postat av: Emelie

Haha, men han var ful eller? :-D Haha, Johanna. Vad rolig du är!

2009-07-14 @ 18:27:03
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa, eller han va inte speciellt snygg ialla fall:P

2009-07-14 @ 23:39:22
Postat av: kusse Julia som saknar dig

Hahahahahahah du ar saaaa rolig min kara kusin hahah saknar dig annu mer nu.

2009-07-24 @ 15:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0