äntligen hemma!

Det där med mobilbloggning var ju rätt bra, om man vill läsa samma sak fem gånger dvs.
Nu är jag i alla fall hemma igen, så någon mer mobilbloggning lär det inte bli på ett tag. Just nu ligger jag i min egen säng och bara njuter av att vara hemma. Har nog aldrig varit såhär nöjd med att bara vara hemma. För som jag sa, man blir verkligen knäpp av att ligga på sjukhus, speciellt om man inte riktigt är sjuk.
När jag kom hem såg det för jävligt ut efter i fredags, men det gjorde ingenting. Jag var glad ändå. I fredags var jag dock mindre glad, jag tänkte berätta lite kort vad det var som hände egentligen.
I fredags fyllde jag alltså 19 år (för er som inte visste det). På morgonen var min mormor här och uppvaktade mig med frukost på sängen, paket och tårta. Mysigt! På förmiddagen upptäckte jag att min fot var lite rödflammig, men tänkte att "det är nog ingen fara". Men innerst inne så visste jag nog att det inte var så himla bra. I alla fall, sen på eftermiddagen hade jag några kompisar här på fika; macarons, cookies, tårta, cup cakes och champagne. Då började jag känna mig riktigt kass. Fick feber och då visste jag att det var en infektion på gång, men jag ville ju för allt i världen inte missa min egna födelsedagsfest. Så jag och Sofia satte oss i en taxi och åkte till Sjösjukan (för att jag inte pallade att cykla). Väl framme på festen satt jag mest i en soffa och led. Nu hade jag riktigt hög feber och ONT i foten. Framemot tiotiden orkade jag inte mer. Jag och Sofia åkte till akuten och sen har jag legat inne sedan dess, fredags natt alltså.
Nog om det. Nu lämnar vi denna sjukhusvistelsen bakom oss.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0