earth hour och kalas

Igår hade jag trevligt, mycket trevligt faktiskt. Eller faktiskt, det hade jag ju förväntat mig, i och för sig så blir det ju nästan aldrig som man tänkt sig, men igår blev det alltså lyckat. Katta och Christoffer hade fyllt år, så de hade födelsedagskalas med tårtor och bål, trevligt värre och credd till Katta (okej, till Christoffer också), men mest till Katta. När klockan slog halv nio släcktes alla lampor i lägenheten (till och med på toaletten) och värmeljus tändes överallt, tom gatubelysningen släcktes tydligen en stund, om än inte hela timmen. Det var mysigt!
På den här festen fanns det en kille som känner lite folk från Kullavik, kul och otippat! Och så fanns det en annan kille (gay) som var skitrolig, han dansade hela tiden och gick runt och pratade om sin "situation" (hans uttryck).
Efter en stund till hemma hos Christoffer drog vi oss mot Sjösjukan, som inte känns som det har varit. Eller det kanske bara är jag som har överskattat det? Där var det i alla fall sådär kul, men vi stannade ändå nästan till stängning, där träffade jag Jonas (bara så alla vet).
Om en timma ska jag ta bussen till Stockholm, det tar ca sex timmar härifrån. Liiite långt, men what to do? Jag ska hälsa på farmor&farfar och faster om jag inte redan har sagt det.


Så ha det så bra så skriver jag mer när jag har kommit hem på tisdag, eller möjligtvis på onsdag.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0