fredag!

Idag har jag spenderat över 3 timmar (!) med denna tidning.


Jag har även hämtat min vita kavaj hos skräddaren, och vet ni va? Den blev smashing!

Vad mer? Jo, jag tror inte att jag ska köpa någon ny klänning till mitt party (det var ett jävla tjöt om den där klänningen!). Fast man kan ju aldrig vara helt säker... Om jag hittar en som är helt perfekt så kanske kanske.

Ikväll blir det fruktsallad i repris med vaniljsås framför "Så ska det låta", jag älskar det programmet. Lite nördigt kanske, men det skiter jag i. Jag älskar det ändå! Vid närmare eftertanke så älskar jag nog de flesta musikprogram som finns faktiskt.

För övrigt så är det bara en vecka kvar till min b-day nu, jag börjar tagga redan ikväll! Wiiiiiiieeeee!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0