fruktdryck och kastruller

Dagens köp;

Ekologiska fruktdrycker i olika smaker, hoppas att de är asgoda! Jag blev jätteglad när jag och Katta var på Coop och jag upptäckte att de hade så mycket ekologiskt. Antagligen för att jag har jobbat i en ekologisk matbutik, annars skulle jag nog inte bry mig speciellt mycket, men men, Skadad? Näää, förstööör!

Min helg kan för övrigt sammanfattas med följande citat; "Ameh, 30 sekunder såklart!". "Kastrull-Karlsson" (doktor Kosmos) "Meh, finns det ingen mjölk?", "Men haaallå, pappaaaaa!", "Fika-röj".
 
Jag var bara tvungen, även om jag fattar att det inte är det minsta kul för er som inte var där.


Anyways, innan fikan fiskade vi upp Jonas (sen kan det väl diskuteras om det var bra eller dåligt) men är man lite galen så är man. Vi (eller jag) hade i alla fall trevligt, även om jag inte fick gjort någon vidare planering, men det får jag ta tag i nu istället.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte bättre med ekologiskt för miljön. Det krävs så mycket mer gödsel vid skörd och traktorerna släpper ut ännu mer utsläpp eftersom dem måste skörda fler gånger och precessen tar längre tid.

2009-03-23 @ 06:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0