magont och socialpsykologi

Efter ett uppmanande sms från min kusin som löd; "uppdatera din blogg", varken mer eller mindre känner jag mig nästan tvungen att göra det.
Jag är inte helt hundra idag nämligen, detta kan bero på att jag åt godis till frukost och nu har skitjobbig magknip.
Idag började den nya kursen, eller delkursen kanske man ska kalla det. Hur som helst, den heter i alla fall socialpsykologi och läraren verkar helt okej. Vi har en manlig lärare för en gångs skull, haha. Jag tycker nog inte att den föreläsningen vi hade idag inte var helt klockren, men så är det väl i början i guess.

Jag har faktiskt gjort lite nytta idag i form av det jag hatar, nämligen; jag har storstädat köket och vardagsrummet, det är sjukt äckligt och energikrävande. Applåder!



Ett otroligt oinspirerande och icke-välskrivet inlägg, men va fasen man kan inte alltid vara på topp.

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0