make a wish!

Jag kom precis på att jag kan lägga ut min önskelista, för vet ni vad!? Jag fyller åååår på fredag! Så det så, lalalalalala!

  • Alla Tricia Guildböcker (förutom Inred med blommor som jag redan har)
  • Rosa eller lila "my secrets"bok
  • Influence - Ashley & Mary-Kate Olsen
  • Högtalare till datorn och som man kan koppla in ipoden i
  • Ring eller halsband från Björg
  • Jeansshorts
  • Kenzo amour
  • Nya skidkläder
  • Vanlig svart kofta
  • En fin klänning eller tunika från Odd Molly
  • Leopardmönstrad sjal (har sett den perfekta på mypashina.com)
  • Prenumeration på Glamour eller Vouge
  • Saker från Lush
  • Blå&vitrandig tröja
  • Smycken från Good Charma.

Så, nu vet ni!:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0