måndag igen!

Veckorna bara flyger fram nu känns det som. Och det är faktiskt ganska mycket kul som händer framöver. Idag i skolan hände en sak som inte händer varje dag, och det är jag glad för. Mer om det kanske jag berättar på söndag! Haha, cliff hanger!

Annars så kan jag berätta att min morgon började helt perfekt utan missöden. Tills jag skulle cykla till skolan och jag inte fick upp cykellåset, igen! Samma sak hände för mindre än en månad sedan och då gick det på 400 spänn att lämna in den. Jag kan säga att jag var lite motvilligt inställd till att lämna in den idag igen, men jag bestämde mig i alla fall för att ringa till Sportson. De skickade hit en kille som fick upp låset hur lätt som helst på tre sekunder. PINSAMT! Jag skämdes och frågade vad det skulle kosta (han hade ju ändå åkt hem till mig liksom) men han sa att det var som en slags försäkring på tidigare lagning. Jag tror att han hittade på det just då, men det väl väldigt snällt gjort i alla fall tycker jag

Ikväll ska jag träna easy line igen, tjoho! Efter det blir det tvslapparkväll och middag i min ensamhet.

Ha det fint!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0