OJ OJ OJ!

Jag säger bara wow wow wow! Eller inte. Men fy fasen vilken bra halvhelg jag har haft, för den är faktiskt inte slut än.
Igår kväll var tanken som sagt att jag skulle äta middag med Lars och dom på studentpuben. Men planerna ändrades snabbt då min barndomskompis Amanda ringde mig och sa att hon var från en deliveryfirma som hade paket till mig (jag kände igen hennes röst direkt). Typ en timma senare, efter många telefonsamtal hittade hon till slut och när jag kommer ut och ska möta henne så hoppar hon och Julia (min kusin) fram och skriker; "Surprise!". Så värst överraskad blev jag kanske inte (eftersom att jag hela tiden hörde att det var hon som ringde) men så himla glad! Amanda och Julia hade alltså kört bil från kl 12 på dagen (från Göteborg tog det tydligen ett tag att hitta) för att åka och hälsa på och överraska mig i Kalmar. Shiiit, vilken bra överraskning säger jag bara! Kan det vara så att jag har världens bästa Julia och världens bästa Amanda? Ja, det kan det.
Kvällen spenderades i mitt rum med thai-takeaway och Ben&Jerry's och skitsnack in på småtimmarna. Imorse vaknade vi hyffsat tidigt och begav oss in till stadshotellet för att inta deras frukostbuffé, mkt gott! Sedan har vi mest cruisat runt i Amandas pappas vita jeep och haft sight-seeing i Kalmar innan de var tvungna att åka hem igen.
Tack underbara fina ni för en några oförglömliga timmar, mer sånt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0