one more

Eftersom att jag verkar vara inne på listor för tillfället så kommer en till, lång en.

Lovar du att vara ärlig? Ja, det är klart! What's the point annars liksom?
Du heter: Johanna
Smeknamn: Jojo, och av Lars kallas jag Groop
Låt som när du är ledsen sörjer till? Autumn med Paolo Nutini
Beroende av: Hmm, för tillfället är det russin- och kanelbröd från the Us and A.
Vem behöver du mest just nu: Hmm, vem? Jaa, det får nog bli Julia. Kom hit din skrutt!
Vad tror folk om dig? Det har jag inte den blekaste om, folk får väl tro vad dom vill.
Stämmer det? Kanske det kanske.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och vissa speciella plagg.
Vad säger du för att imponera på någon? “Min pappa är rik vill du hångla?" Haha, nej skämt åsido!
Hur imponerar man på dig? Man är väldigt charmig och har ngt speciellt som jag inte riktigt kan sätta fingret på.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja ibland.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ring :(".
Var bor du? Kalmar
Trivs du där: Ja, men självklar, men ibland (ganska ofta) önskar jag att det var lite närmare Göteborg.
Äger du några converse: Nope.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit eller vin, svårt val.
Brukar du bli för full: Nja, jag hade en period, men inte just nu.
Vad har du för mobil operatör: Comviq.
Är du allergisk i mot något: Yes, pollen.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Att hitta ett sommarjobb.
Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer.
Vem ringde du senast? Julia.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om socialpsykologi, haha även om det inte hör till vanligheterna.
Antal timmar sömn inatt: 9.
Sov du ensam: Ja.
Brukar du komma i tid: Ja!
När mår du bra: I en god väns armar.
När blev du fotad senast: Det måste ha varit i tisdags.
Hur känner du dig nu: Lugn och frustrerad på samma gång, schizo?
Vanligaste färg på dina kläder: Väldigt olika faktiskt.
Vad tycker du om fötter: Uäck. För tillfället HATAR jag min vänsterfot.
Vad saknar du: Energi.
Hade du en bra kväll igår: Jaadå, mycket bra.
Favorit dryck på morgonen: Juice eller vatten.
Rakar du benen: Jajjemen.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent.
Är du blyg? Nja, det beror på sammanhanget.
Sysslar du med någon idrott: Nähädu!
Vill du hellre ha mail än brev: Brev, om det är från någon jag tycker om dvs.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA!
Har du spytt offentligt: Nää, inte vad jag vet...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle nog vara som "if i were a boy".
Är du nöjd med ditt liv: Ja, oftast.
Är du bortskämd: Det beror på hur man ser det. Bortskämd för att jag bor i Sverige och har det bra? Ja.
Vad gör du i morgon: Äter antagligen B&J och deppar eller jublar över tentaresultatet. Anyhow så passar B&J bra till.
Vad är det värsta du vet? Att spy. Och på delad första plats kommer att hoppa på kryckor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Runt en tusenlapp kanske.
Vad behöver du just nu? En push i rätt riktning.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Beyoncé.
Vad längtar du till? Sommaren, även om det känns lite ångestfyllt just nu.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag är lyckligt lottad.
Vad använder du för shampoo? Mop lemongrass.
Vad är det finaste du fått? Jaadu, svårt att komma på en enda grej.
En speciell dag du minns: Studenten:), jag minns tro det eller ej!
Hur gammal är du: 19 år ung.
Tycker du om någon just nu: Ja, men det är väl klart som tusan att jag gör!
Om fem månader: Händer det förhoppningsvis ngt jävligt kul.
Du samlar på: Kläder?
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sofia eller Julia oftast. Eller Katta.
Gillar du golf: Nej, verkligen inte!
Vilken tid gick du upp idag: kl nio.
Har du sovit i din egna säng inatt: Mmm.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Vad ska du göra ikväll: Äta mat på studentpuben och dricka en och annan alkoholhaltig dryck.
Är det okej att gråta: Absolut.
När grät du senast: i måndags var det nog.
Laddar du ner musik och film från Internet: Ibland.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och en massa andra saker.
Bär du glasögon eller linser: Inte just nu, men jag har ett par läsglasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Helst inte alls (söndagar).
Har du piercing: Öronen.
Vill du gifta dig: Det tror ja nog ja.
Vill du ha barn: Jo.
Solar du ofta: Nope.
Är du bra på att laga mat: Bra? Nä.
Gillar du att dansa: Nu? Lets go.
Är du flygrädd: Nej då!
Hur vig är du: Inte speciellt.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry’s Cookie Dough eller Half Baked.
Tror du på ett liv efter döden: Nja...
Tycker du om sushi: Neej fy fan!
Vad äter du helst när du ser på film: Candy.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Nej, med tanke på att min pappa är tandläkare så hade det blivit lite konstigt.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls.
Vilken ögonfärg har du: Brungröna typ.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej det har aldrih hänt.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nyktert tillstånd? Nej. På fyllan? Jao, tyvärr.
Hur ofta tränar/motionerar du: Alldeles för o-ofta.
Senaste låt du hörde: poker face.
Vad gör du på helgerna: Leker, Dansar, Myser, Tjötar, Fikar, Filurar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0