random thoughts

Har nästan gjort allt på listan idag. Förutom träning. Den där förbaskade jävla träningen. Att det ska vara så svårt att ta sig dit. Jag har ju kort och det tar mig ungefär fem minuter att cykla dit, så what's the prob kan man ju undra?
Annars har dagen gått åt till att umgås med min nya korridorsgranne, äta fjällfil med kalaspuffar, glass och plopp. Mycket onyttigt där.

Just nu skulle jag vilja kolla på Lotta på Bråkmakargatan, men hittar inget online. Typiskt! Astrid Lindgren är min all time favourite, hon är helt enkelt bäst. Så är det bara.

Just nu saknar jag alla där hemma otroligt mycket; Lisa, Jessica, Sofia, Julia, mormor, Lotta, Pelle, morfar, Eric, Carl, Challis. The list continues.

Just nu önskar jag att jag hade alla mina nära samlade på ett och samma ställe och att det hände massa kul saker hela tiden, motsatsen till hur det är skulle man kunna säga.
Fast jag SKA väl inte klaga egentligen, för att nästa vecka kommer mormor (och Julia?) och Sofia hit och då ska jag ha en massa mys och veckan avslutas med min Hollywoodfest. Det blir bra. Jag får helt enkelt stå ut med att denna veckan är en tråkvecka. Fast det är inte heller helt sant, för att imorgon ska jag gå på en (föhoppningsvis) skitinspirerande föreläsning om och med egen-företagande kvinnor. På lördag blir det antagligen fest med Jessica & co:), det blir också bra tror jag.
Och nu är det faktiskt nästan bara en månad kvar till ÅRE! It's gonna be så jävla kul!
Okej, nu känns det lite mer hoppfullt än för en stund sedan.

Ha en fin kväll!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0