slut!

Idag har varit en lång dag i skolan. Eller inte jättelång egentligen, men vi har blivit bortskämda med korta dagar och med tanke på att vi hade redovisningar heeela dagen (från 9-15) kändes det skitlångt.
Men redovisningen gick i alla fall bra, även om det kändes som att jag sa samma sak hela tiden...
Efter att skoldagen var slut sa jag till Katta; -Det känns som att jag inte har någon luft i hjärnan!
Hmm, snillena spekulerar.
Om en stund ska jag gå på pilates och ladda upp med lite ny energi (oj, vad hurtigt det lät!) och efter det ska jag till Maxi och handla mat, jättespännande. Bara så att ni vet alltså.

Just nu fördriver jag tiden genom att lyssna på gamla Magnus Ugglalåtar, riktigt gamla alltså! I like.

För övrigt är jag rätt stolt (läs mycket!) över att inte ha ätit något godis idag. Eller okej då, jag åt kalaspuffar förut men det räknas inte riktigt.

Jag avslutar detta inlägg med ett citat från Märta 83 år "Gör inte sånt som du tycker är tråkigt, då blir du tråkig!".
Tänkvärt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0