the list

I brist på annat vettigt att göra (läs jag har skitmkt att göra, men ingen ork) skriver jag ihop denna lista.
DAGENS Vill ha: en frisk fot.
DAGENS Klädsel: Ljusa jeans Acne, rosa blus Vila, blommigt armband H&M och rosa pärlor i öronen.
DAGENS Smink: foundation, maskara, high-lighter och rouge
DAGENS Frisyr: tofs
DAGENS Händelse: Jag ska hämta ett informationskuvert på IO om mina utlandsstudier, spännande!
DAGENS Låt: Misstänker att det kommer bli Halo med Beyoncé
DAGENS Planer: Läsa, fixa bok, ev träna pilates och handla mat.
DAGENS Saknad: Någon som kan pyssla om mig.
DAGENS Dummaste Att jag måste gå på kryckor!
DAGENS Behov: Mat, har inte så värst mycket i min kyl.
DAGENS Bästa: Att Katta hjälper mig att handla mat.
DAGENS Köp: Lär bli mat.




Kommentarer
Postat av: jessica

haha vilken bra lista! en sådan borde man göra lite då och då ;)

pusss

2009-03-19 @ 11:58:28
URL: http://yecki.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0