beskriv mig med ett ord.

Om alla mina vänner skulle beskriva mitt beteende med ett ord, så vet jag några som definitivt skulle säga att de anser att jag är oansvarig. Jag är ofta ute och festar och blir väldigt full, skjuter upp skolarbete och andra jobbiga saker tills det inte finns mer tid till att chilla, shoppar liiite för mycket, äter godis liiite för ofta och tränar liiite för sällan.

Jag ser på det såhär; jag är en livsnjutare i mina bästa år. Jag bestämmer själv vad och hur jag vill göra saker och det är en väldigt skön känsla. Ibland är det jobbigt, men oftast bara jävligt gött. Visst jag behöver väl inte alltid ta den där extra shoten eller glaset vin, men vad fasen; jag är 19 år. Jag har inte haft någon sådan här period tidigare i mitt liv, och jag är glad att jag har det nu. Man slutar aldrig att lära sig, tänk vad tråkigt allt skulle vara då.

När jag var hemma senast snackade jag med min morbrors tjej och hon sa såhär; "när jag och min bästa kompis pluggade och bodde ihop i Stockholm var vi nyktra tre dagar på fem veckor, och då hade min kompis halsfluss. Alla människor behöver en "festa-och-ligga-med-människor-period" i sitt liv, så att man får testa lite och sedan komma fram till vad man vill ha. Men sen behöver man självklart också en pluggperiod, då man är duktig och ordentlig".
Hon är en av mina förebilder, hon är fräck.


Det var allt, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle inte jag! Glad skulle jag beskriva dig.. så de så! om jag bara fick använda ett ord. annars harjag många mer att beskroiva dig med! bara bra saker.

2009-06-09 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0