if she wanna rocks, she rocks

Jävlar i havet vilken lång utekväll det blev! Jag var hemma från efterfesten kl kvart över fem imorse. Ganska bra jobbat om jag får säga det själv, och det får jag. Det var mindre trevligt att jag bara fick sova en och en halv timma. But I have no one but myself to blame. Klockan 8 i morse mötte jag i alla fall upp mina tjejer på stadshotellet för en mysig frukost.

Som alltid under en utekväll stötte jag på en hel del dreggiga typer, var kommer de ifrån egentligen?! Och kan ingen säga till dem att bete sig som folk, snälla?

Just for your information så är jag kompis med Jocke igen. Alltså inte snygg-Joakim utan Jocke nr 1. Eller ja, det finns ju bara en Jocke.

Nu ska jag ta tag i storstädningen av vårt kök. Förmodligen bland det äckligaste jag vet.

Det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0