korvdejting och en snabbis på akuten

Eller ja snabbis är väl att ta i. Såhär var det; i morse när jag kom hem från efterfest tyckte jag mig se en liten missfärgning på min pektå. Jag orkade inte göra något åt det då, utan ungefär vid 6tiden nu ikväll tittade jag på foten igen och upptäckte att tån var helt blåsvart. Så jag ringde min kära vän Malin och frågade om hon hade lust att köra mig till akuten, och det hade hon. Men det var ingen infektion trodde sköterskorna, så jag ska ringa vårdcentralen imorgon och be och få komma och göra lite infektionsprover där, just in case. Jag hoppas dock bara att det är ett blåmärke och att jag inte har brutit tån eller ännu värre; att det är en infektio! Ve och fasa säger jag bara!

Men nu till det roliga; korvdejting! Hur roligt låter inte det?! Min kompis Sara berättade om en kille som har en korvkiosk på avenyn i Göteborg, som anordnar s.k korvdejting.

KORVDEJTINGhjärta

"Vid min korvvagn på Avenyn finns en Korvdejtingpärm där du kan fylla i en kort profil om dig själv. Du kan även läsa andras profiler. Finner du någon som du tycker verkar intressant kan du kontakta personen och boka en dejt. Andra kan även kontakta dig, förutsatt att du lämnat en e-mail och/eller ett mobilnr. Jag kan även ha ett finger med och försöka para ihop två högoddsare.

Tänk på att fylla i din profil läsligt, uppriktigt, säljande och seriöst om du vill få napp. Vill du ha en korvdejt så måste du lämna din e-mail och/eller mobil nr. Tänk på att eventuella prospects endast kan bläddra i pärmen, och eventuellt fastna för din profil, när jag jobbar vilket är på fredag- och lördagnätter. Det är absolut förbjudet att kladda/skriva på befintliga profiler! För närvarande (2009-01-11) finns det 54 tjejer och 38 killar i pärmen."

Är ni intresserade kan ni läsa vidare om detta fenomen på varmkorv.nu.
Så jävla roligt tycker jag!


Puss

Kommentarer
Postat av: Annika

Inte för att jag önskar att du har en infektion eller så.. men jag tycker iallafall att du kan ligga inne ett dygn på Infektion bara för observation. Helst mellan fredag och lördag för då kan jag komma och serva dig ;)

2009-05-14 @ 23:34:30
Postat av: johanna

Jag tänkte på det! Det hade ju varit ganska bra tajming, men med tanke på att min farmor och farfar kommer på besök idag så tror jag att jag hoppar det:)

2009-05-15 @ 07:31:10
Postat av: Anonym

Johanna, din stackare..inte nu igen?! Hoppas det bara är ett blåmärke! Krya på dig, kram.

2009-05-15 @ 11:11:04
Postat av: EMELIE

Haha, ja nu kunde du ju fundera på vemd et va ifrån, men det va bara jag :)

2009-05-15 @ 11:12:03
URL: http://pussohkram.blogg.se/
Postat av: johanna

HAha, ja det kunde jag ju ha räknat ut;) jag var på vårdcentralen idag; DET ÄR BARA ETT BLÅMÄRKE! :) Såå skönt! hoppas att du har en underbar födelsedag! Puss

2009-05-15 @ 14:57:23
Postat av: Jessica

Härligt att höra att det är ett blåmärke!



Det där med korvdejting har jag nog sett :O Det stod en gubbe och sålde korv på avenyn med ett jättemysigt bord framför, med vit-röd-rutig duk och levande ljus! Måste varit han. Haha :D

2009-05-15 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0