teknik och jag

Jag hade tänkt lägga in en massa bilder från roliga saker jag gjort den senaste tiden. Men eftersom att min dator och kamera vägrar att samarbeta tar vi det en annan gång. Kul att min dator OCH mobil är helt knasiga, på en och samma gång. Kul att jag antagligen kommer bli tvungen att lämna in båda två om jag vill ha fungerande teknikprylar. Kul att det kommer kosta en massa pengar, kul utgift. NOT!

Om ni vill veta vad som hänt mig i helgen så kan jag berätta det; för det vill ni väl? Nä okej, men jag tänker berätta det ändå, så det så!
Igår hade vi gårdsfest, jag var färgglad och kände mig lite som en fransyska eller spanjorska med röda läppar och naglar, kommer lätt köra på den looken flera gånger. Det var mkt folk och en helt okej kväll, inte cinco tostados men helt okej. Trevligt var det.
Idag var planen att bara ta det lugnt och tvätta. Emelie ringde mig i eftermiddags och vi möttes upp på pizzerian, köpte med oss pizzor och gick hem till mig och satt på gården och åt och solade. Sen kollade jag på film med bästaste Annika och Michaela.
Smashing sunday!

Något som är mindre smashing är att jag misstänker att jag ligger back på mitt konto. Men imorgon är det låning, så det löser sig!:)
Veckan som kommer, kommer bli grym! Jag känner det på mig.


Jag igår

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0