cykeltur

Snacka om att jag har fått min dagliga dos av motion och frisk luft idag. Jag skulle åka och hämta ut lite böcker, trodde att jag visste exakt vart jag skulle. Men tydligen inte. Efter en lång stunds irrande ringde jag till Lasse som fick guida mig. När jag till slut kommer fram till DHL (som för övrigt typ ligger borta vid Ikea) visar det sig att de har lunchstängt. Flyt. När jag suttit utanför och frysit i tjugo minuter kommer en snäll liten gubbe och släpper in mig och hjälper mig att hitta mitt paket. På vägen tillbaka hem håller jag på att dö av motvinden, jag kom ingen vart överhuvudtaget. Om det är något jag HATAR med den här staden så är det att det alltid blåser storm, det spelar liksom ingen roll vilket håll man cyklar åt. Man har ALLTID motvind.


Nu ska äta lunch och sen plugga.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0